torsdag 4 januari 2018

ATT BARA VARA JAG EN HEL DAG


Utan några som helst planer eller måsten!
Allt gjorde jag ju igår och idag regnade det dessutom, så jag t.om avstod från att gå och proviantera det nödvändigaste, då jag bestämde mig för att det gick alldeles utmärkt att vara utan, typ mjölk, som jag vanligtvis tar en lite skvätt av till te och kaffe!
Visst är det förunderligt härligt, när man kan tillåta sig en sådan dag!

Jag gick till exempel omkring med de här små drejade skålarna och en förpackning med rosa tvålrosor, som jag fått i julklapp, samt ett blockljus och fillurade på vad de skulle få får användningsområde!
Så efter en bra stund, så hamnade jag här inne på toaletten!
På mitt lilla mosaikbord fick det bli ett stämningsfull stilleben!
Så nu kan jag sitta och njuta av lugnet och trivseln ännu mer!
Tack Mia och Sofia för julklapparna!
Min stegräknare i mobilen tror väl att jag har dött, men det kommer en dag i morgon också, förhoppningsvis utan regn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar