måndag 8 januari 2018

ÅRETS FÖRSTA BEHANDLING!


Först hade jag tänkt att The Phantom inte skulle behöva möta den här verkligheten, inte redan i alla fall, men det misslyckades nått alldeles jäkligt på vänsterarman, så här hamnaden den tillslut ändå!
Fast det är ju lika bra, Phantomen är ju luttrad och van vid äventyr!
Ett trevligt sällskap föresten och uppskattad bland sjuksköterskorna på avdelningen, de kom flera stycken som ville beskåda min nya kompis!

Apropå Phantomen, nu har jag äntligen bokat den första föreställnigne på Broadway och huvudrollsinnehavaren är på plats!
Så nu hoppas jag att ingenting ställer det här på ända, för om det så är det sista jag gör, så vill jag verkligen få uppleva det där igen och just där på Broadway, sååå häftigt!

I kväll är det "Tillsammans mot cancer" på TV4!
Tyvärr så orkar jag nog inte sitta och se det så länge, jag är äckligt trött efter dagens behandling, mer än vanligt faktiskt och det beroende på att det är ombyggnationer i precis närheten av min avdelning M88 dagvården på Reumatologen!
Svårt att säga var, men oljudet har varit öronbedövande, det enda som fans till bud, var öronproppar,

små alldeles omöjliga, som inte alls funkar i mina små, i det närmaste obefintliga yttre hörselgångar!
Små bekymmer!
Min tanke går till alla som drabbats av cancer, alla som överlevt, alla som fortfarande kämpar och till alla som förlorat kampen!
Till min älskade och otroligt starka och modiga dotter Sofia, som fortfarande, efter 30 år kämpar, en dag i sänder!

Fuck cancer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar