fredag 28 augusti 2009

Fredagskväll !!!!!!!

Maken ringde kl.06:15 i morse och talade om att natten i bussen hade gått utmärkt, ankomsten till Arlanda en kvart tidigare än beräknat och att han nu satt å väntade på att få gå ombord på planet och framförallt mådde som en prins, tro ja de!
Själv, jag, I, just me och Sofia förstås, en lat kväll med hämtmat, ett glas rött, några tända ljus och PC:n. Kört några tvättmaskiner, en maskin var faktiskt bara rött, en kvarglömd bunt med julgardiner och kuddöverdrag och en badkläder. Där har jag en sammanfattning av veckan faktiskt. Avslut på sommar och semester och en förberedelse inför vintern och julen.
HÖSTEN KAN BLI LÅNG, DET ÄR SOMMARENS SISTA SÅNG, NU VILL JAG SOVA TILLS JAG VAKNAR, JAG VILL HITTA DET JAG SAKNAR, JAG VILL BÖRJA OM IGEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar