måndag 24 augusti 2009

Fyra månader kvar !


Ha ha ha ha till julaftonen! Fy f n, åtminstone tre av dessa månader hatar jag verkligen. Kallt, frost på bilrutorna och jag fryser både ute som inne. Men som tur är så finns det glädjeämnen i antågande som gör att jag kommer att överleva den här hösten och vintern. Peters CD släpp i oktober och julkonserterna i december. När jag tänker på det så riktigt längtar jag till att frysa och skrapa bilrutorna, jag blir rent utav varm, jag svettas faktiskt just nu när jag tänker på allt trevligt det genererar till, alla nya texter som jag kommer att lära mej och sitta å sjunga i bilen, alla härliga möten i december av både gamla och nya vänner på konserterna.
Jag har lärt mej att fånga det som gör mej glad.
Jag vet vad jag känner och varför och desto mer njuter jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar