lördag 1 augusti 2009

Opacke= jag har inte packat ännu




Natten till idag så regnade det så där härligt befriande och jag låg och tänkte att jag inte behövde vattna idag, det är otroligt vad jag har börjat släppa mycket på alla måsten och borde och ska bara, ändå får jag höra att jag borde ta det lite lungt, hur var jag då innan? troligast ett levande bevis och personifierad idioten.


Märkligt! Alltid när jag ska resa så brukar jag ha åtminstone lite resfeber, eller börja fundera ut vad som ska packas med, men den här gången vill det liksom inte infinna sig den där sköna känslan innan resan. Mina två medresenärer verkar i vart fall få avnjuta förfesten, dom har gjort listor, plockat fram och nu tom packat och lagt fram passet. Nu måste jag kvickna till och börja aggera jag också. Annat var det inför Dalhalla! då var det aktion i den gamla kärringen, sömnlösa nätter och planering in i minsta detalj.


VAD ÄR EN BAL PÅ SLOTTET? ALLDELES, ALLDELES, ALLDELES UNDERBART.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar