måndag 3 augusti 2009

Nu är det gjort!




Packningen är i stort sett klar, eller rättare sagt! de va fort gjort, så nu ligger min knallcerisa resväska och väntar på att jag ska bli så där härligt resklar och pirrig, hm! det vill liksom inte infinna sig, skit!



Idag började det så himla segt igen och migrän hade jag till på köpet, som i och för sig var på väg bort för jag var upp jättetidigt och tog en tablett. Suckarna avlöste varandra så jag gjorde mina eget påhittade andningsövningar. Sofias sms ledde mej tillbaks till verkligheten och dagens arbete började. Vi gjorde oss iordning och tänkte sticka till MAXI stormarknad och göra en del så inköp, men just som vi skulle fara så började det att regna så vansinnigt att det var bara att snällt vänta på uppehåll, det går ju nästan inte att köra upp på rampen till bilen när det regnar. Under tiden passade hon på att hjälpa sin gamla mor att föra över CD:n " I FEEL GOOD AND I´M WORTH IT " till min mobil, mp3-spelaren är nämligen full. Hon är så duktig min jänta *ler*. Vi kom oss iväg till slut.


Resten av dagen har det varit strålande väder, även kvällen, så nu vänder det nog och blir fint ett tag, typiskt nu när vi sticker till varmare länder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar