onsdag 5 augusti 2009

Onsdagkväll :o)


Å nu sitter jag här igen för andra gången idag, för uppmärksamma besökare kanske ser att föregående inlägg skrevs också idag hi hi hi, men det varminnes anteckningar från igår, då stöp jag i säng alltför tidigt och har aldrig orkat skriva ens rubriken.

Jag är packad och klar, ja inte packad som "drunken" förstås, Sofia sitter i sängen nyduschad och maken är på Gammlia och fika med veteranbil entusiaster, han har även det intresset på gamla dar och har själv införskaffat en liten Fordcab-85, inte veteran ännu men det får duga, han ska ju börja någonstans. Ops! nu kommer han hem. Undra om han har någon resfeber då, ska fråga,

nähä säger han, men då tror jag att han ljuger.

Måste nog försöka komma i säng hyfsat tidigt, kl. 05:30 blir jag väckt av Peter wakeup i mobilen, kl. 07:00 ramlar assistenten in, undra om hon har någon resfeber då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar