torsdag 15 oktober 2009

Då är det dax igen!







Fika till jobbet i morgon, sist var det fredagen den 8/5 och jag skrev dagen innan att " nästa gång är vi en bra bit in på hösten och att Peter förhoppningsvis snart är på väg hem igenmed nya alster och ny inspiration och en hel massa härliga konserter som jag kan boka biljetter till och att ordningen är återställd". Hur rätt kunde jag inte ha och det är bättre än så, för nu vet jag även att Peter är lycklig och har lagt allt det jobbiga bakom sig och kan gå vidare med ett lättat hjärta och som en stark och modig man som har gett så många olyckliga hopp och framtidstro, ett ansikte att identifiera sig med.

Kvittot från ICA Maxi snuddade på 600:- idag.

Vår gamla Golf-88 var på besiktning idag och hur otroligt det än låter, så gick den igenom utan anmärkning, vilken lättnad! så nu är alla tre bilarna besiktade och klara för det här året. PHU!!!

Imorse när jag for till jobbet var himlen så otroligt vacker, så jag var tvungen att ta en bild från bilen just som jag körde över älven. Passade även på att ta en kvällsbild runt sjutiden.

Snart är det helg igen, gud va tiden går fort, imorgon är det två veckor sedan jag for ner till systrarna och i morgon är det "Världens Barns galan" på svt1 kl 20.00 och Peter kommer att medverka och sjunga "SING" *LER*http://video.msn.com/video.aspx?mkt=sv-SE&vid=8fa64f27-9f87-4d23-a48d-47f85bf7c1c9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar