torsdag 1 oktober 2009

KALLT IGEN!


Så var det då dags igen att börja skrapa bilrutan 07.10. Motorvärmaren och kupévärmaren är igång sedan en halvtimma sedan, men va fan hjälper det när jag har en så stor kupé, nada!!!!!! jag blir så jäkla arg, motorvärmaren är tidsinstäld på endast en halvtimma innan avfärd och det går inte att göra något åt det, så när det är svinkallt så måste jag gå ut flera gånger och köra igång den innan jag ska fara. Vilken tur att det är att när jag så äntligen har kommit in och startat bilen så möts jag av värmande sång :-))) och jag blir åtminstone varm inombords och får sjunga upp mej innan det är dags att ta itu med dagens arbete.

När jag kom hem efter ett väl utfört dagsverke så tog jag mej den vanliga tuppluren på kökssoffan och sedan kom jag ju på att jag inte ens hade tagit in min resväska från förrådet, ska ju ut på resa i morgon. Svenska huvudstaden ska få besök av mej och inte minst min älskade SysterYster och svåger i Nynäshamn. På lördag ska vi och min andra älskade SnyggaSyster och svåger nr två, gå och lyssna på Spotnicks, dom har tydligen lyckats innstallera GPS på sina rullatorer. Nej skämt åt sido! herregud va dom måste vara gamla nu, minns ju dem från när jag var en ung tjej och dom var ju "gamla" redan då. Nu börjar det bli jobbigt det här med ålder. ALLA DESSA ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar