tisdag 6 oktober 2009

Snart natti natti........

Jag kommer nog att hamna i sängen tidigt ikväll. Mina älskade systrar och svågrars goda energi gjorde så att jag hamnade i något sorts koma, det borde ha blivit det motsatta, men bara jag får sova om mej några dygn, så kommer jag nog igen. Idag så kollade jag in klasser på IKSU och var precis på vippen att boka en yogaklass kl. 16.15, men backade i sista sekund. Lyssna på din kropp, var det någons som satt där inne och sa, du behöver väl inte vara så jäkla duktig redan, tänk på alla långa promenader och allt stuffande i helgen, det får räcka för ett tag. Apropå IKSU! Jag har faktiskt funderat på att testa core också. Core riktar sig till rumpan och magen och det kan aldrig skada med tanke på att jag tycker att jag är väldigt svank och trött i ryggen och det har troligast med dåliga magmuskler att göra. Ska nog boka en sådan klass snarast. Men som sagt nu får det vara några dagar, så att den här gamla kärringen får vila den härjade men glada kroppen. Himla träligt att huvud och kropp inte kan synkronisera lite bättre.

1 kommentar:

  1. Va sa ja...kan inte kommentera ALLA dina inlägg för du är SÅ JÄVLA BRA PÅ ATT SKIVA!!! Älskade "mellansysteryster! hihi KKKKRRRAAAMMM!!

    SvaraRadera