onsdag 28 oktober 2009

"EAST SIDE STORIES"


Vilken lycka! Idag när jag kom hem från jobbet så låg dom där i brevlådan, alla tre CD-skivorna, ja jag har faktiskt köpt tre st, utifallatt! en ska vara i bilen och en uppe på mitt rum och när jag hade beställt dessa två hos "Bengan" så kom det ju även en Delux-cd också, så det var bara att klicka en gång till och nu har dom hittat hem. *LER*

Det är inte klokt va bra den är, den kryper in under skinnet och vandrar mjukt och sakta sig ner till hjärtat och liksom gosar till sig där, precis som när man kryper ner i en nybäddad säng och man gnussa näsan in i kudden. Otroligt vilket verk!

Apropå värk! Jag har lite ont i armen idag sedan vaccinationen igår, men inte mer än att jag står ut, den där ruggiga lite feberaktiga, dagenföreförkylning-känslan är jag ju redan så van vid så den bekommer mej inte ett dugg.

Tänk att nu är jag KÄR IGEN! va HÄRLIGT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar