torsdag 8 oktober 2009

Tråkigt, tråkigt, tråkigt.................







Tänk att det alltid blir så här efter att jag har haft trevligt, rasar ner i ett trist jäkla hål. Man tycker ju att det borde göra så att jag var på topp ett bra tag framöver, men näädå, trist, trött, tomt och energilös. Kanske ska man alltid ha lite lagom tråkigt jämt, så märks det inget. Samma sak som det där med vad och hur jag äter. Om jag råkar äta något riktigt sliskigt och sött, så blir jag tvärpigg, men strax efteråt så hamnar jag under trossbotten, dödstrött och slö. Morötter och knäckebröd är vad jag ska äta var annan timma. Med andra ord! jämnjävlatråkigt ska det vara.
Så mina älskade systrar och svågrar! tack för en underbar helg, men nu måste jag ha det skittrist ett tag. Kanske jag håller på att bli förkyld (nöff nöff) eller nått, orkar ju inte ens klicka på boka.
Ikväll har Peter varit hos "Skavlan" och det sänds på svt i morgon. Undra kan man ju göra vad jag gör då? står och glor som en tok, ja just det! står, för jag måste var så nära TV:n som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar