lördag 17 oktober 2009

Upp som en sol :) och ner som en pannkaka :(

En lat skön helg, ja det var de jag hade hoppats på, men tji va jag bedrog mej. Fredagkväll var precis så fantastisk som jag hade väntat mej. Lungt och skönt med en enkel middag på tre. Sofia for iväg till en kompis på födelsedagsfest och jag laddade för "Världens Barn galan" på svt1 kl 20.00. OK! jag zappade mellan 4:an och 1:an, för jag visste ju att den verkliga attraktion skulle komma i slutet av programmet. Maken till vacker och välsjungande man får man verkligen söka efter. Så nu har jag ännu en inspelning av, just det! en Peter. Om det är jag som är extra ömtålig eller om det är han som tar knäcken på mej, det vete gudarna, men exakt kl. 04.58 vaknade jag med blåskatarr igen, helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Så nu är det värmedyna, alvedon och penicilin, fn va jag blir less på det här. Tänk! jag bara klagar och klagar, jag vill ju inte vara en gnällkärring, men verkligheten gör något annat av mej. Till saken hör, att jag hade bestämt mej för att gå ut å kratta ihop alla löven också idag och vädret har varit alldeles bedårande, så det var bara att bita ihop och fixa det med några avbrott för att landa på värmedynan, pinka, mer alvedon och naturligtvis dricka en massa tranbärsdryck. Så nu sitter jag här och mår så där och hoppas att det känns något bättre imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar