tisdag 4 maj 2010

FLITENS LAMPA

Otroligt så effektiva våra assistenter varit det senaste dygnet! När Jag anälnde till Sofia idag så möttes jag av ett litet hem när jag kom innanför hennse dörr. Jättefint! Med tanke på gårdagens kaos och hur det såg ut där när jag for i gårkväll, så är jag mäkta imponerad.
Idag har dom och vi hjälptes åt med ytterligare inredning och nyinförskaffningar, som bla en ny platt-TV.
Gud så skönt, nu kan jag tro på en slut på det här vansinnet, tre stycken som flyttar samtidigt åt varit håll.
Tänkte på min packning inför min flygresa nästa vecka och kom plötsligt på att jag inte alls behöver packa någon stor resväska den här gången eftersom hela mitt bohag kommer strax efter mej. SKÖNT!!!!!!!!
Nu önskar jag mej själv äntligen en lång skön natt med god sömn och inte de vanliga ca fyra timmarna som dessutom bestått av ständiga mardrömmar, planering och vånda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar