tisdag 18 maj 2010

ERIK !




Idag har Erik namnsdag och till min tröst är att han finns med mej var jag än är, överallt och han vakar över mej så att det inte blir......Tjifickdu ! Nu är det slut på det roliga, det var bara en dröm, nu är det bara att gilla läget. Packa ner grejerna igen å fort ska de gå! Ungefär så känns det, helt ofattbart och overkligt och att någon snart kommer och ger mej fingret och hånler. Nä nu måste jag tänka positivt, det är här jag ska bo nu åtminstone ett år framöver. Stanna tiden!
Idag har jag varit med svåger Ove in till Stockholm och plockat upp Syster Pia på Hornsgatan. Vilket virrvarr i trafiken och hur ända in i helskotta hittar Ove, jag är mäkta imponerad där jag sitter i bilen och försöker fatta var jag är och hur jag hamnade här framför allt. Oh My God här kommer jag aldrig att kunna höra bil och jag som älskar att köra, :(
Kvällen tillbringar jag helt by my self, just me and I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar