måndag 10 maj 2010

JIIIPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII


Jag säger bara, PETER JÖBACK ! Nu är jag så där pirrigt glad igen, så skönt att få släppa lite av de jobbiga tankarna och oron som jag haft den senaste tiden och ägna huvudet åt en massa konsertplanering i höst.

PETER JÖBACK PÅ TURNÉ I HÖST!Höstens turné blir stor, drygt 30 konserter i Norge och Sverige, men själva konserten kommer att ha en intimare karaktär med bara en trio och Peter själv. Trion består av musikerna Rickard Nilsson, Charlotte Centervall och Ricard Nettermalm.- Jag ser verkligen fram emot att få åka ut på tur...né i en mindre konstellation och spela tillsammans med några av mina favoritmusiker. Detta kommer att ge en intimare konsert där jag får chansen att komma närmare min publik, säger Peter Jöback.Official Homepage of Peter Jöback www.peterjoback.comVisa mer
Official Homepage of Peter Jöback

Själen ska ju också ha sitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar