tisdag 11 maj 2010

SISTA NATTEN !


Vilken konstig känsla det är att sitta här och veta att det faktiskt är sista natten som jag tillbringar här i radhuset. I morgon vid 13.00 tiden så dyker flyttfirman upp och lastar mitt bohag. Efter det, så har jag bara att vacker be om husrum hos mitt X den sista natten i stan. Va konstigt att kalla honom för X föresten. Det är faktiskt helt otroligt skönt att vi är vänner och att jag faktiskt kan kinesa hos honom när det behövs, som tex den 16/10 när jag ska komma upp till Umeå för att gå på PETER-konsert. Lycklig sitter jag här och har fyra konserter i land hittills och väntar på bekräftelse på en femte. Så nu blir det nudlar och blodpudding för hela slanten i sommar och höst, men vad gör det, jag ska ju få tillbringa fem kvällar tillsammans med PETER och hans fantastiska musiker. UNDERBART *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar