torsdag 20 maj 2010

TRÖTT !

Ja idag har jag varit jättetrött, sjukt trött! Först så tog jag en liten promenad ner till centrum och strosade omkring lite, slank in på några butiker och bara kollade lite, ingen shopping bara det nödvändigaste från coop. Återvände hem igen för att jag blev sååååååå in i helskotta trött fast klockan var bara strax efter lunch. Lastade in i kylen och tog sedan cykeln och gled omkring en stund, men när kl. var runt tre så slog tröttheten till som ett slag i magen. Med möda tog jag mej hem och tro det eller ej, men jag somnade på soffan, pang! sov så hårt, hörde mej själv snarka till men vaknade inte ändå förän det hade gått ungefär en timma. Tror att "det kommer efter som Arbogaöl" som man brukar säga.
Imorgon blir det en tripp till Storasyster för några dagar. Men jag får inte glömma att vattna blommor först, det är varmt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar