måndag 31 maj 2010

DOM FINNS ÖVERALLT!

A-laget utanför bo-laget, så även i den här lilla staden. Jag har ju bara ca 400-500 meter ner till centrum och dörr i dörr till coop ligger systembolaget och mycket riktigt precis där utanför så står det en bänk som har sina stamgäster och en liten bit strax före finns det också ett par bänkar som har stadiga gäster som håller sig tryggt i burkarna, så att dom inte trillar av.
Jag som nykommling är lite sugen på att testa vad som skulle hända om jag råkade landa med rumpan på någon av dessa inmutade platser. Vad är det värsta som kan hända? Antagligen skulle jag bli utfrågad om ditt och datt, för ett som är säkert, dom känner sina vänner
God natt världen, i morgon ska jag fortsätta med gardinsömnad på min lilla symaskin som fick följa med på det här äventyret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar