söndag 24 oktober 2010

24:e OKTOBER


En riktig skitdag, går omkring och suckar, vädret är riktigt uruselt, regn, regn och åter regn, jag tror faktiskt att änglarna gråter idag och det är ganska nära här med. Orkade inte ta någon promenad, fast det hade säkert varit behövligt, pressa mig allt vad jag orkat och då hade jag samtidigt kunnat gråta utan att det syntes med regnet i ansiktet, som någon sorts utrensning.
Idag för ett år sedan, så hade Erik en månad kvar att leva! Äsch, fan, fan!!! Nu måste jag skärpa mig, eller får jag känna så här fortfarande? ja det får jag, jag bestämmer själv hur lång tid det tar!
Vårt liv är en vindfläkt, en saga, en dröm. En droppe som faller i tidens ström. Det skimrar i regnbågens färg en minut, brister och faller.
Drömmen är slut!
Jag saknar Dig så! ♥

1 kommentar:

  1. Fin gravsten! Livet är hårt, det går upp o ned, man får passa på o le och skratta de dagar man tycker något är roligt. Tänker på dig. kram

    SvaraRadera