söndag 17 oktober 2010

TRÖTT MEN LYCKLIG
















Försöker summera den här helgen uppe i Umeå!
Jag hade ju skrivit upp stolpar uppe i huvudet, allt som jag måste, ville, borde och gruvade mig för att göra och tänk, jag har fått till allt.
Det senaste dygnet har jag verkligen svävat på moln efter ännu en helt MAGISK konsert med PETER, fn va bra han är, USCH!!!! *LER*. Vilken underbar låtlista, vilken inlevelse, vilken röst och humor att inte förglömma för hans mellansnack är verkligen både tänkvärt, utlämnaden och humoristiskt. Okej det gör ju inte ont att han är så otroligt vacker heller, ja det är det där med ögonen som liksom speglar hela hans person och inre. Nu ska jag inte sticka under stolen med att jag tycker att han har en skitläcker frilla och hm, ja baksidan är det inget fel på heller.
Tänk va häftigt! här inne kan jag skriv precis vad jag vill, både rosensrött och sinnserått. Det är ju min egen sida och jag bestämmer själv vad som ska stå här.
Vilken tur att jag köpte den där Julskivan den där gången för sju år sedan och nu är den signerad också och fina minnen väl bevarade i mitt hjärta!

JAG HAR EN DJÄVUL PÅ HÖGER AXEL OCH EN ÄNGEL PÅ DEN ANDRA, DOM VISKAR TILL MIG DYGNET RUNT OCH DOM SKRIKER TILL VARANDRA


1 kommentar:

  1. Jag var och såg honom i Uppsala i söndags och jag kan bara hålla med :-) Kvällen var magisk!!

    /Agneta

    SvaraRadera