onsdag 13 oktober 2010

SNÖVARNING!




Idag är det den 13:e oktober, exakt fem månader sedan jag reste från Umeå och i morgon reser jag dit igen, dock bara för några dagars besök och dessutom en konsert såklart. Lyssnade alldelse nyss på vädrerapporten för i morgon och kollade alldelens extra om hur det blir där uppe och till min förfäran så blir det snö och kanske redan i morgon.
Stig har den godheten att upplåta sin lägenhet till mig och även sin bil, en liten Ford cab-81:a som det tyvärr är lite si och så med värme i, men det är ändå toppen att han inte har ladat den ännu.
Ja det kommer att bli några intressanta och fullspäckade dagar där uppe som avslutas med ännu "En kväll med Peter Jöback". F.n vad han ska bli less på att ha mig sittande där i publiken men det är inte mitt fel att det blivit så här, jag skyller allt på honom. Jäkla Jöback!
Jag har lagt in två vackra bilder från idag under min stavgång, kanske årets sista färggranna och soliga dagar, vem vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar