onsdag 6 oktober 2010

EN TIMMA DÄR UTE!


Så blev det ännu en härlig promenad med stavarna idag igen. Förmiddagarna är väldigt tröga för mig nu för tiden, kan väl ha att göra med att jag har så svårt att komma till ro på kvällen/natten. Men jag är ändå glad att jag kommer mig ut överhuvud tagit. Så vid ett, två-tiden, så är jag där ute någonstans, hurra för mig, va duktig jag är (måste liksom ge mig själv lite beröm, pepptalk).

Det är otroligt vackert nu med alla färgerna på träden och jag går med rak rygg och lätta steg i takt med "East Side Stories". Idag var jag även tvungen att stanna och ta en bild på den här vackra rosen som fortfarande blommar i all sin prakt. Ja om jag skulle ha fotat allt vackert på min väg, så hade det nog räckt till en cd till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar