fredag 29 oktober 2010

SOMNADE TILL SLUT!







Konstigt, men det var exakt samma datum förra månaden som natten blev så där jobbig och saknaden så ohyggligt svår, han är nog här ändå och framför allt natten till den 29:e varje månad då alldeles extra, annars så svävar han väl omkring lite här och där och håller koll på mig.
Vaknade iaf strax före 10.00, förvirrad men lagom utsövd och med en övernaturlig energi för att vara jag. Klockan 11.00 så satte jag igång med fönstertvätt igen, jo det var så, randigt igen, men nu stod jag inte ut längre att se på eländet. Nu regnar det väl i morgon förstås, hm! Nå! sedan dammsög jag och torkade golven och klockan 13.00 var jag klar med alltihop. Tänk va härligt, två timmar och tvåan är städad! En snabb enkel lunch och sedan en lugn promenad ner till hamnen och svandammen i gott sällskap av iPoden och kameran.

1 kommentar:

  1. Det ser ut som att du har det vackert i din nya stad Gun!
    Underbart att promenera i solen, vackert att se svanar!!
    Kramar

    SvaraRadera