måndag 18 oktober 2010

HEMMA IGEN!


Va underbart det är att vakna hemma i sin egen säng, det har ju varit ganska många olika bäddar ett tag men nu är det lungt fram till julen då ska jag åter upp till Umeå har det blivit bestämt. Idag har jag försökt landa så smått efter några mycket händelserika dagar där uppe. Fika, bläddra igenom DN har sin tid, skötsel av tatueringarna sin, läsa mail sin, sedan den obligatoriska promenaden med stavarna efter att jag varit ner till konsum med min dramaten en sväng och provianterat
Föresten, jag fick tag på två stycken konsertbiljetter till idag till konserten på Cirkus den 26/10 det känns toppenbra, undra om det inte är Erik som har ett finger med i spelet den här gången också. TACK ERIK!!! ;-)
Rosorna har jag fotat idag på min promenad, jag kan inte få nog av allt det vackra, mina ögon dras till allt vackert och av en händelse, så har jag ju alltid min lilla kamera i beredskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar