måndag 25 oktober 2010

SISTA VECKAN I OKTOBER


Jag kom mig ut på en powerwalk idag, men nu utan stavar för jag kan inte hålla i dem nu när det har blivit lite kallare ute. Jag har naturligtvis provat med handskar och tumvantar, men det hjälper inte, jag måste gå och svänga ordentligt med armarna, så att jag får mer cirkulation ut i händer och fingrar, men det funkar!
Jag ringde till mitt fack idag och meddelade att jag nu har loggat ut och dom ska skicka mig papper som ska fyllas i, så nu känns det riktigt defenitivt. Dessutom har jag kommit på att jag har en hel massa semesterdagar outtagna både från förra året och det här året, så det är nog på sin plats att jag ringer och kollar vad som händer med dem, lite extra klirr i portmonän kanske, jag får väl se! Vasen är min avgångsgåva från Västerbottens Läns Landsting.
Ska försöka komma tidigt i säng, har ju en "date" i morgonkväll igen på Cirkus på Djurgården *blink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar