lördag 30 oktober 2010

SEPTEMBER OCH OKTOBER


Ja vart tog de två månaderna vägen? Jag har aldrig varit med om att de här höstmånaderna har gått så fort och bjudit på så mycket värme och glädje någonsin. Musik och åter musik som gett mig så mycket av både vänskap och nya bekanskaper i samband med det och kramar, kramar och ännu mer kramar.

Ikväll har jag varit på ännu en trevlig föreställning tillsammans med systerYster och min nya kompis Mia här i Nynäshamn. Lasse Berghagen hade en liten intimkonserthär i Nynäshamn på folketshus, ja jag kallar det så, eftersom han också hade bara tre musiker med sig på scenen, precis som Peter! Riktigt trevligt och många glada skratt. Han är väl för kul den där långa drasuten och många gamla välkända sånger från hans karriär, ja som till exempet "Teddybjörnen Fredriksson".

Så nu avslutades oktober med sång och glädje i goda vänners lag. I morgon ska jag inte göra nånting alls bara diska bort efter kvällen middag och sedan soffan-ta. En promenad hoppas jag att jag orkar, måste ju ändå hålla igång det gamla skrället lite.

Gonatt!

1 kommentar: