måndag 26 september 2011

DET ÄR KALLT NU

Termometern visar mellan 10-15 plusgrader mitt på dagen nu. Det kan tyckas fortfarande varmt för vanligt folk, men jag är inget vanligt folk, jag är ett ovanligt fruset litet fruntimmer. Vindtät jacka med fleesfoder och fingervantar har jag redan plockat fram för mina promenader. Inomhus sitter jag insvept i min Snug-Bug, på händerna har jag handledsvärmare och fötterna fleessockor och Annas benvärmare. TY! Det är kallt inomhus också, fjärrvärme i all ära, men den räcker inte för mig och elemänten är fortfarande kalla. Valet var därför enkelt idag när jag gick ner till centrum och inhandlade höstens tröja. Ursäkta valet av mina leggins, tror att mina svarta, tjocka, ribbstickade passar bättre. Eller hur Pia? :)

1 kommentar:

  1. Hahha, jajamensan, mycket bättre val ;) GUD vad snygg den är, du kommer att de ut som en riktig Pingla i den <3

    SvaraRadera