torsdag 1 september 2011

HÖSTEN ÄR HÄR

Och kanske även en liten förkylning håller på att smyga sig på mig, inte helt okej, men varför ska jag klara mig! Beslutade mig runt lunch att inte gå ut något idag och hamnade istället bland mina tolv flyttkartonger som ännu inte är uppackade på grund av att det ännu inte är tapetserat och målat. Idag är det precis tre månader sedan jag flyttade in här bland parabolerna. Jag skulle få vänta en till två månader på att det skulle fixas här, men hittills har inget hänt, det är Nynäshamns bostäder de! Men jag ska inte klaga, jag har tak över huvudet och en härlig lägenhet ändå. I allafall så tömde jag fem kartonger till, resten måste vänta tills allt är klart eftersom mina skåp måste flyttas ut från väggarna när arbetet kommer igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar