onsdag 14 september 2011

MED VINDEN I MITT HÅR...............

Nu när jag äntligen känner att förkylningen har släppt taget, så har jag börjat med mina promenader igen. Huvudet har som vanligt inte hängt med den här gången heller, så det har straffat sig några dagar, eftersom jag tar i för hårt och för långt. Men idag gick det bättre! Jag fick sällskap av en Kat-,ja svansen av den åtminstone och jag mitt dumma nöt gick åt fel håll, så det var motvind mestadels hela promenaden. Kanske ska jag vara glad att jag inte blev nockad av äpplen, för hujedamig va mycket äpplen det ligger överallt på gräsmattor, gångvägar och trottoarer. Apropå vinden i håret, så gick jag lyckligtvis förbi min frissa på vägen hem och bokade en tid redan till imorgon hos henne. Nu kan det bara bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar