lördag 24 september 2011

MOTSATT EFFEKT

Lördakväll och jag har just sett Mamma Mia på tv3. En underbar film, med massor av härlig musik och härliga skådespelare. Jag satt med ett leende på läpparna hela tiden och bara njöt. Jag har ju naturligtvis sett filmen tidigare, men en sådan här feelgood film kan man ju se hur många gånger som helst och vad passar väl bäst en höstkväll, när man sitter i sin ensamhet med tända ljus, om inte just Mamma Mia. Men när filmen hade tagit slut, så kom det en stark känsla av ensamhet, att inte ha någon att dela glädjen med. SOMEBODY WHO WILL PUT THEIR ARMS AROUND ME. Men jag älskar ändå mitt singelliv. Jag kan ju inte både äta kakan och behålla den. Nu blåser jag ut ljusen, går i säng och kramar mina kuddar istället. Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar