måndag 18 februari 2013

ÄNNU EN INSÄTTNING



Fasiken också, men det stämmer, jag är absolut övertygad om
att det kan bli ett gift, eller kanske jag ska kalla även det
här för ett begär, att på på gym!
Kände det redan i gårkväll att jag längtade efter att än en gång
bege mig till Friskis & Svettis.
Så sagt och gjort, utan någon som helst betänketid idag,
stack jag dit och utmanade mig själv lite mer än sist.
Jäklar så skönt att plåga sig, nästan som en halv orgasm,
som om jag minns hur det var.
Oj oj oj!!!
Nämen snacka om att inverstera i mig själv, i det viktigaste jag har,
min hälsa och välmående!
Kanske lite väl sent påtänkt, men bättre sent än aldrig

Så under två varv med "La Vie, L'Amour, La Mort" botaniserade jag runt i skön takt.
Det enda som inte passar mig där är den alltför speedade och ibland hårda bakgrundsmusiken.
"Häromdan", när jag var där, var det idel, stora och då menar jag STORA pojkar där med massor av tatueringar och då ljöd det enbart hårdrock ut ur högtalarna. Den gången hade jag inget plåster i öronen, så nu med det i minnet får "han" alltid följa med dit!
Apropå tatueringar, mina små flickor på axlarna blev nog lite generade den gången, men dom vänjer väl sig!

Det är inte möjligt att ändra bagaget i sin egen ryggsäck,
men man kan stuva om det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar