söndag 10 februari 2013

RESEPLANERING PÅGÅR


Vilken tur att jag har det här träningskortet, för nu blir det mycket sittande med laptopen i famnen framför tv:n.
Hela jag kommer annars att fastna i en hängmattelikanade ställning, för det är precis så jag ligger i soffan. Visst låter det försoffat!!!
Planeringen inför min, inte eventuella, utan absoluta resa till New York någon gång under sommaren är i full färd!
Troligast är jag klar med mitt boende over there, men därtill är ju dit och hemresan ytterst osäker.
Det sägs vare billigt att resa dit, men jag har efter det senaste dygnet en helt annan uppfattning.
Så många reselänkar jag har jämfört med och alla är ungefär lika dyra, de som är något billigare, erbjuder en resetid upp emot nästan ett dygn och tid är också pengar har jag alltid tyckt.

Så därför behövde jag ta ett ordentligt break idag igen.
En rask promenad ner till Friskis & Svettis och sedan nästan en och en halv timmas skapligt hård träning enligt mitt personliga träningsschema, plus lite annat smått och gott som jag själv lagt till.

Ja efter det intog jag min vanliga position här i soffan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar