fredag 1 februari 2013

FÖRSTA FEBRUARI 2013



Kära dagbok, i kväll har jag inte mycket att skriva om mer än att jag var ute och luftade mig i rask takt ner till centrum och inhandlade mig en födelsedagspresent. På dagen en månad sedan jag råkade ha bemärkelsedag.
Ett presentkort är väl en alldeles ypperlig gåva eftersom man kan köpa precis det man vill och när man vill dessutom.

Så in på Lindex styrde jag kosan och inhandlade ett par jeansbyxor som händge där på ett skepp, à 99:-, som hittat och därtill en aprikos tröja för 199:-. En skarf för 129:- fick slinka med också så där i förbifarten. Så nu är gunsan ekiperad för flera månader framöver!
Nu gör jag kväll, tänkte ta mig till Friskis & Svettis i morgon.
Våren är på väg hit till lilla Nynäshamn föresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar