söndag 3 februari 2013

SLUT PÅ VECKA 5


Det har gått precis en vecka nu sedan det glädjande beskedet om att Peter Jöback ska överta rollen som Te Pantom of the Opera på The Majestic Theatre i Broadway, New York från den 29/4 till 24/8 det här året!
STORT, men absolut inte förvånad!

Men trots det så måste jag ju försöka tänka på något annat än planering inför en tripp dit över!
Som tex, mitt eget välbefinnande, eller åtminstone försöka hitta det någonstans under mina promenader i dessa vackra omgivningar.
Och det är inte svårt, utbudet sätter inga gränser, bara min ork!
Vaknade med migrän och ångest under morgonens alldeles för små timmar, men med en diklofenak så lyckades jag somna om och några timmar senare var det ganska skapligt.
Lång startsträck innan jag kom ut, men väl ute tappade jag tid och rum som vanligt.
Med musik i öronen är det dessutom hur enkelt som helst att glömma bort tröttheten.
Två timmar senare och fullproppad med D-vitaminer hamnade jag i soffa och inser att det kanske blev lite för långt och länge nu igen.
Är huvudet dumt får kroppen lida, stämmer väldigt gott på mig!
I morgon blir det en vilodag som ska avslutas med bio, "Les Miserables", vattenfast mascara, näsduk och solglasögon, medtages enligt rekommendation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar