onsdag 27 februari 2013

DAGENS KLIPP!



Ett par nya vinterkängor har jag länge behöft nyinförskaffa.
Ty, mina gamla allväderkängor är alldeles slut.
Nu håller de ihop i bara några få sömmar och det bara för att vara vänlig med mig.
Tyvärr är det inte så lätt att finna en sko eller känga som mina alldeles ovanligt känsliga fötter står ut med. Det klämmer än här, än där!!!
Men så idag fick jag ett trevligt tillfälle att ta en promenad i det vackra vädret, trots förkylning,


(Köpa aftonbladets tv-bilaga, en artikel där med
Peter Jöback och hans vackra face på framsidan,
gjorde att jag fick oanade krafter❤)

Jag tog sikte på Euro Sko, för dom hade upp till 70% rabatt på kängor m m.
Efter mycket möda, svett och stön, så hittade jag den här ECCO Gortex kängan med 50% = 725:-.
Som det alltid är för mig känns det skapligt i butiken, men när jag kom hem blev det sura minen på mig igen.
Något kändes olikt från den ena till den andra kängan och när jag tittade riktigt noga inne i dem, så upptäckte jag att de var väntersula i båda, alltså hur är det möjligt?
Så nu blir det till att lämna tillbax dem!
Skit oxå!

Men artikeln och bilderna i tv-bilagan var super duper, så jag är glad ändå!
Och jag fick sol på kinderna idag!
Tusen tack ❤:t



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar