tisdag 4 juni 2013

4:e JUNI!



Mysigt, jättemysigt, bortsett från ett stort jäkla herpes simplex strax nedanför, till vänster om underläppen och skitont i vänster öga, det känns som en vagel ungefär, ont i lymfkörtlarna vid mandibeln och hårbotten på bakhuvudet vänster sida.
HÄROMDAN käkade jag en halvliter jordgubbar, därav eländet! Jajamensan jag kan få herpes av för mycket frukt och bär samt sol. Skit också!

Men annars har jag det jättemysigt!
I skrivandes stund sitter jag och ser på en gammal svensk film "Älskling på vågen" med Sickan Karlsson och Karl-Arne Holmsten. Jättemysigt! Under en filt, för det är ruggigt idag, ändå mysigt!
Filmen utspelas förövrigt även här ute på Huvudskär, bara som en liten parentes!
http://www.facebook.com/RaddaHuvudskar?fref=ts
"Den vackraste skärgården i världen"

Och inte ett dugg dåligt samvete över att jag inte gör någon som helst nytta idag, det gjorde jag i går nämligen, precis det som behövdes dessutom, provianterade och tränade på gym, så de så!!!

Jo en sak har jag gjort, varit med sopor till containerna här strax brevid och plockat en stor härlig bukett liljekonvaljer.

Så nu, just lagom till 3-kaffet har jag duka för att fira Peter Jöback på hans födelsedag, all by myself, me and I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar