lördag 8 juni 2013

LOVE IS IN THE AIR



Ja så har jag då äntligen fått vara på prinsessbröllop igen, den här gången från tv-soffan. Jag är väldigt belåten, näst intill överväldigad, eftersom anledningen till att jag över huvudtaget ödslade tid på Madeleine och Chris, var att Peter Jöback framförde känslosamt "The first time I ever saw your face", av Ewan MacCall, under vigseln i Slottskyrkan.

http://www.expressen.se/nyheter/prinsessbrollopet/joback-fick-hjalp-av-polis-efter-brollopet/?fb_action_ids=10200773483192932&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582


Magic, fantastic, stunning, awesome, fabulous, terrific, breathtaking!!!

Vad jag menar kort och gott, jävlar så bra han var, säker, stabil och förbaskat stilig!

Nog om det!
Mia och jag käkade lunch ner i hamnen idag, jättemysigt och folkligt och massor med sol idag igen, så nu är gunsan röd som en kräfta, glömde bort att smörja in mig med solfaktor. Typiskt senila gamla kärringar!
Men de matchar min lite snyftröda näsa just nu! *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar