lördag 22 juni 2013

MIDSOMMARDAGEN



Sovmorgon, ja då menar jag sovmorgon!
09:45!
Himlen, helt blyertsgrå och molnen ligger plattfall nere på asfalten som en kall blöt skurtrasa!
Härligt, härligt, härligt!!!
Detta bådar till en riktigt lat dag!
Trodde jag, för idag blev det duschdag och med allt det innebar. Här snackar vi inte en snabbdusch, nej nej nej. Från start till mål är vi uppe i, typ två timmar!
Och om vederbörande vill sova till strax före lunch, så blir dagen en väldigt konstig dag.
Så vilken tur att det låg en redan väldigt blöt trasa på asfalten och att vi inte alls hade lust att beträda den.
Nä, vi har haft en skön innedag med persedelsvård och dylikt, sport på tv:n, käkat rester från igår och i största almenhet bara myst, jag och min lilla Soffipropp. Okej kaninen Elektra har väl fått sin beskärda del av uppmärksamhet också, men bara lite. Föresten är det himla skönt att hon kan bo ute på balkongen nu under sommarhalvåret, för faktiskt, hon luktar, kanin!!! Blääää!!!

Jo just ja, det höll jag nästan på att glömma, jag har en sittplats på Majestic Theatre, Broadway, New York, den 15:e juli! *LER*
Livet leker för gamla gunsan, jjjiiiiipppiiii!
Nu kan jag sova gott och krama kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar