söndag 30 juni 2013

FÖRKOVRING PÅGÅR!!!

Oh my god, what to do?

Jo det ska jag säga dig, ditt gamla skrälle!
Ta en vända till i de här informationshäfterna och broschyrerna över NYC, nu när det har blivit vissa förändringar i planeringen och allt hänger på dig själv plötsligt.
Bara en sån sak, hur funkar det med taxi? Hur tar jag mig ifrån JFK flygplatsen till NYC-JC? Går hela reskassan redan där?
Läser ingående och kan genast släppa ner axlarna!
Gula taxibilarna har fast pris från flygplatserna, 45 USD!
Överkomligt! *PHU*

Det här infokittet fick jag låna av Storasyster för typ 85 dagar sedan, en hel evighet sedan, tyckte jag då.
Ögnade igenom detsamma lite då och då, men tänkte ändå, att kommer tid kommer råd och vi kommer ju ändå att bara gå i släptåg efter, vår då redan bestämda guide och vän, som är en riktig NY-kännare.
Men ändrade planer som sagt och nu är det läxläsning på hög nivå som gäller och tentan görs på plats.
Om jag blir kuggad, så kommer jag hem på obestämt datum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar