onsdag 19 mars 2014

BRA TAJMING!


Bakslag nummer 2! Bara 5 kvar innan den riktiga våren och försommaren är här. Eller???
För igår gick jag till Friskis & Svettis igen!
Det var nästan precis en månad sedan sist, så spänningen var olidlig inför hur det skulle kännas i kroppen.
Det här uppehållet var ju inte på grund av sjukdom, utan rätt och slätt lathet, oföretagsamhet och en stor dos av snålhet.
Tjjjhhoooo, det gick jättebra, över förväntan!

Och "precis som vanligt" gick jag hem med ett lättat sinne och en skön styrka i stegen.

Så idag passade det mig alldeles utmärkt att det snöade och var ett riktigt skitväder.
Jag har haft en rejäl återhämtning och det var välbehövligt.

I morgon blir det kanske en tur till Älvsjö och Stockholmsmässan, Nordens ledande trädgårdsmässa och Hem & Villa utemiljö.

"Men hallå!!!"

Ja, jag vet, jag har ju bara en balkong, men ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar