söndag 2 mars 2014

DET BLEV INTE MARTIN


Så fel jag gissade, men jag var nog inte den enda!
Alltså nu menar jag ju naturligtvis utgången i Andra chansen i går. Det var Linus Svenning med "Bröder" som gick till finalen tillsammans med Helena Paparizou.
Nog om det, för som sagt, egentligen bryr jag mig nada!

Jag har däremot nyss sett på ett betydligare mysigare musikprogram som också har epitetet musiktävling, nämligen "Så ska det låta" med Kalle Moraeus. Tävling och tävling, underhållning med en liten tvist som tillåter lite glädje.
Ena laget bestod av musikalartisterna Peter Johnasson och Bruno Mitsogiannis och det andra av pantertanterna Ann-Louise Hansson, Siv Malmkvist och Towa Carson.
Mycket passande musik för en dam som "I love musicals" och har ganska nära minne till "Häromdan när jag var ung".
Jag fattar!

Men nyss, när jag hasade mig upp ur tv-soffan och råkade titta ut, vad ser mitt vänstra öga, jo snö! Det har snöat! Hur, när, jag fattar nada igen!

Så nu återgår jag till soffan igen och greppar min fjärrkontroll och switchar över till tv4 och Annika Bengtzon: Nobels testamente.
Förhoppningsvis en bra avslutning på den här veckan.
"Jag har ju en djävul på höger axel och en ängel på den andra".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar