lördag 23 augusti 2014

CARPE DIEM!


http://www.karolinska.se/Verksamheternas/Kliniker--enheter/Hjartsviktscentrum/Patient-och-Anhorig/Undersokningar-och-behandlingar/Hogersidig-hjartkateterisering/

Vänta inte tills i morgon med att göra det du kan gör idag och framför allt fånga alla glädjeämnen som dyker upp i ditt liv medan du kan, ty vem vet när orken inte finns där längre.
Ibland syns det inte på utsidan hur insidan mår och ett glatt leende kanske bara döljer en orolig själ.

Igår fick jag en kallelse till Hjärtkliniken Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge.
Sist jag var och gjorde ultraljud på hjärtat visade det sig en försämring, inte alarmerande men ändock och nu ska det utredas vidare.

Min andfåddhet och trötthet kan ha sin orsak här!
Ibland kan Google sätta igång alltför vilda och oroväckande tankar!

Jag är kallad till den 22/9 kl 07:30, men jag kommer att ringa och avboka den tiden, för precis den veckan kommer Sofia ner till mig, vi ska ju gå på rullstolskvällen på "Livet är en schlager" den 24/9.
Fånga Dagen!
Så än en gång, Fånga Dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar