söndag 24 augusti 2014

NU ÄR DEN MIN!



Men den fick hänga in sig i tre dagar innan jag slutgiltigt bestämde mig!
Egentligen hade butiken inget öppet köp men gjorde ett undantag för mig på tre dagar, schyst!
Sist jag kostade på mig en skinjacka, alltså en riktig skinjacka var hösten -08.
Då köpte jag mig en brun skönhet, nu blev det den här svarta läckerbiten!
Som jag har letat och klämt och känt, provat, både här och där.
Nu hoppas jag att jakten är över!
SAKI Sweden
Lamm ultra tunn, som ett extra skin och en smekning, så när jag behöver en kram, tar jag på mig den och håller om mig själv.
Fiffigt va!
Nä men skämt åt sido nu igen, jag hoppas att vi kommer att kunna umgås ofta och länge, den som lever får se!
Med tanke på de senaste dagarnas oro angående den kommande undersökningen av mitt hjärta och lungor, så kan jag behöva den extra mycket, kanske till och med sova med den som tröst, nä jag bara skämtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar