lördag 16 augusti 2014

INFÖR NÄSTA SOMMAR


Nu har jag varit förutseende, köpte de här sandalerna "Merrell" på rea "HÄROMDAN" på Euro Sko!
Men det blir väl som med paraply, har man det med sig, så kommer det inte en droppe!
Hur menar hon nu?
Jo, det blir väl en riktigt skitsommar nästa år, stövelväder och jag som äntligen har införskaffat ett par riktigt sköna och enligt mig, snygga sandaler.

I vilket fall som helst, nu har värmen flytt sin kos, gunsan har stängt fönstret i badrummet och vädringsluckan i vardagsrummet, som har stått på glänt nästan hela juli månad.
Detta händer endast once in a lifetime, så nu är det gjort!



Idag gick jag aldrig ut, ty det kom den ena regnskuren efter den andra och jag ville vänta in i det längsta med paraplyet och gummistövlarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar