lördag 30 augusti 2014

MAXIMTEATERN EN KVÄLL I SLUTET AV AUGUSTI



Jag är så himla glad att jag hade förmånen att få vara med som publik på inspelningen av "Tack för musiken" på Maximteatern i kväll!

Jag hade lyckats få tag på tre ytterligare biljetter till syster och svågrar, som utan betänketid nappade på erbjudandet.
Tack vare det blev det bil upp till Stockholm, vilket visade sig vara ett äventyr i sig på grund av kravaller vid Kungsträdgården och avstängningar i trafiken.
Men vi hann och kom bra till med både parkering och plats i kön för bra sittplatser, rad 4!

Lång väntan till något gott är alltid väl värd väntan och under tiden hinner man ju alltid få glada möten av likasinnade som också förgyller tillvaron.

Niklas Strömstedt och band intog scenen efter lite fix och trix från studiomannen från SVT, som i sig var en riktigt trevlig prick.


Så kom då kvällens stjärna och huvudrollsinnehavare Peter Jöback in på scenen och applåderna och ropen skallade (och en och annan busvissling,*blink*)
Attans vilken läckerbit och vilken naturbegåvning!
Ja mer än så vill jag inte berätta, för programmet kommer att sändas senare i höst på SVT1 eller någon gång i början av december tror jag.
Men jag säger det igen, vilken sångröst, vilken begåvad, generös, ödmjuk, modig, humoristisk och alldeles onödigt stilig man, ja superlativen räcker inte till!

Jag älskar dig Peter, fast det vet du ju redan!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar