fredag 13 februari 2015

DET STORA MÖBELVARUHUSET!


Så var det då dags att shoppa på IKEA igen, för nu har det gått mycket värmeljus ett tag!

Lillasyster och jag rullande med "Rappis", hennes bil heter så, en liten röd Skoga Rapid, lika söt som henne!
Och lika säkert den här gången, rattade hon till Kungens Kurva!
Tre timmar, med ett avbrott för att fylla på med lite köttbullar, potatismor, gröna ärtor och lingonsylt, vankade vi omkring och lastade lite smått och gott i en, för ändamålet, gul kasse.
Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Min slutsumma gick på 215:-, jag vete fan hur det gick till, så lite har jag aldrig handlat för på IKEA någonsin, kan det ha att göra med att det var en vecka kvar till påfyllning i portmonnän!
Vi tänkte avsluta med bio på Filmstaden Heron City, men eftersom klockan var redan 18:18 när vi lämnade varuhuset, så får det bli någon annan gång.

Och allt detta hände sig igår!
Idag är en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar