fredag 13 februari 2015

SUGEN PÅ LITE EROTIK???


Njaaääää, jag tror inte det för min skull!
Fast nog är jag liiite nyfiken på den här omtalade rullen, "Fifty shades of Grey" som har premiär i dag.
Jag har väl hör lite recensioner och de har släckt mycket av nyfikenheten, tycker att kärlek och sex bör gå hand i hand och på bådas lika värde och villkor.
Varför sitta och titta i 2 timmar på något som endast vänder sig till den lite yngre publiken. Dessutom lär Jamie Dornan /DN: "känd för att ha spelat den olycksalige svenske greven Axel von Fersen i Sofia Coppolas ”Marie Antoinette” och seriemördare i tv-serien ”The fall”? Tyvärr, uselt val. Dornan går runt i sina exklusiva kostymer i olika nyanser av grått med glasartad blick. Han flashar uttråkat sitt sexpack och försöker imitera Colin Firths stiffa mimik, men utan att ha ett uns av Firths charm eller under-ytan-värme. Inte får man lust att köpa buntband tillsammans med honom direkt. Den totala humorlösheten, ett genomgående drag i filmen, ger också en bedövande känsla."
Våldet i ”Fifty shades of Grey” är kanske det enda som riktigt känns i kroppen tydligen, och det kanske är symtomatiskt för vår porr-trivialiserade-köpa-sexleksaker-i-Ullared-tid?

Nä tacka vet jag en musikvideo 3:57 som tyvärr är alltför kort, sexigt, naket, sensuellt och svettigt!
Dessutom Sveriges vackraste par i leken!
"Jag har dig nu"



Lugnt och fint, det är ju trots allt fredagen den 13:e!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar