tisdag 24 februari 2015

EN GLÄDJENS DAG!!!



Allt som oftast brukar jag känna mig lite extra låg den 24:e i varje månad och sedan en vecka framåt.
24 är Eriks födelsedag och dödsdag, därav, och det har liksom följt mig i fem år och tre månader nu.
Men idag hoppas jag att trenden har vänt, att den här dagen även betyder glädje och seger.

Det började redan direkt när jag vaknade och tvärkollade på facebook i mobilen bredvid mig på sängbordet.

En vän hade delat en länk från gp.se/ Göteborgsposten.

Bättre än så kan man knappast väckas efter en orolig natt.
Oron berodde nog mest på jag funderade på vilket besked vi, alltså vi blodfans skulle få och när.

Ja sedan rullade livet bara på där tillsammans med likasinnade på facebook, glädjeropen ville inte hejda sig.
Planläggning inför kommande evenemang i Göteborg till hösten.
En turne med I LOVE MUSICALS tillsammans med Helen Sjöholm och gästartister från Broadway och West End.

Samt den efterlängtade Julkonserten "Jag kommer hem igen till jul" från 25/11-20/12

Och om inte det vore nog. Allas vår Charlotte Kalla säkrade sitt första individuella VM-guld i karriären.

Charlotte Kalla krossade norskorna Marit Björgen och Therese Johaug och tog VM-guld i 10 kilometer fri stil.

Skönt att jag fick lite hjälp med rynkorna idag, glädje är den bästa antirynkkrämen som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar