tisdag 10 februari 2015

FÖRSTA SITTNINGEN 10/2


Det var ju just det här som gjorde att jag lämnade Norrland där det tyvärr är vinter minst fem månader, jag orkade helt enkelt inte längre!
Idag satt jag på en uteservering/restaurang för första gången det här året och det är bara vecka sju!
Mia och jag hamnade i hamnen på Rökeriet, hon behövde käka lunch, jag tog en kaffe!
Och där satt vi i solen sken och bara njöt!
Andra dagen i Vänliga Veckan.
Få se nu, var jag vänlig igår?
Jo det var jag nog, fick ju en hjärtlig kram av min frissa Tuula efter en sittning på två timmar och i hennes salong "Maria salongen".
Resultat: Nu känner jag igen mig igen!
Skönt med en frissa som "talar samma språk som jag", alltså förstår och ser hur jag ska se ut och framför allt, förstår hur jag vill se ut och håller med!

Bara en sån sak, här kan man redan gå utan mössa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar